söndag 2 november 2008

Hall å vin - dagen efter

Vilken fest.

Inget går egentligen upp mot hemmafester när dom är som bäst. Härliga vänner, mycket skratt, minnen och tokigheter avlöste varandra. Jag träffade folk som jag inte sett på 10 år och fick kontakt med andra jag inte hört av på 15 år. Så kul!

Alla höll sig lagom och Karro klarade av att inte trampa i bålskålen, som av någon anledning verkade bli starkare och starkare under kvällens gång, väldigt konstigt. Bästa drinken under kvällen var självklart likör 43 med mjölk. Tror nästan alla smakade och blev positivt överraskade. Annars räckte drickat, nätt och jämnt men jag tror alla lyckades få i sig det dom ville...en del mer än andra...inga mer kommentarer om det :).

ITunes spelade en skön blandning av 80, 90 och 2000-tals musik. Pump up the jam och Mr Vain gick flitigt. Ivan agerade dj, Kristian var pressfotograf, Fredrik bartender och jag själv servitris. Ingen hann klaga på att glaset var tomt. Tjejerna gjorde sitt bästa med poser och urringningar och samtalen handlade om allt mellan himmel och jord.

Idag har jag hunnit städa undan och diskat upp alla glas. Nu är det bara golvtorkning kvar. Ett tips från coachen är att inte lägga massa halvfulla glasflaskor i papperspåsar och tro att den ska hålla hela vägen till glasinsamlingen, det gör den inte.

Har fått lätt sms tumme efter att svarat på alla snälla och roliga mess jag fått idag. Kalaskul! Nedan följer ett ett par bilder, resten av Tulanché finest finns på Facebook. Håll till godo!











1 kommentar:

  1. Hej Jenny!
    Kul att se så många kända ansikten... Verkar som en trevlig fest :-)

    Allt bra med dej annars?

    Kram Susanne

    SvaraRadera