söndag 7 december 2008

XOXO

Japp, jag erkänner...just nu kan jag inte slita mig från Gossip girl. Det är svårt att motivera varför men snygga kläder, hämnd och vänner man inte vill ha som fiender gör det till en ganska intressant serie.

Jag har tills nu hunnit beta av 6 avsnitt av säsong 2 och har bara några få kvar. Frågan är vad man ska göra sen. Det är lite grann som att läsa en bra bok man inte vill ska ta slut.

Jag brukar alltid följa någon serie varje säsong. Ett tag var det Grey's sen Las Vegas och way back var det CSI jag aldrig missade. Nu blir det ju lite annorlunda när man inte behöver sitta en hel vecka och vänta på att man ska få se fortsättningen men nyfiken som jag är passar det mig som hand i handske.

Nä, nu är det dags för middag och ett avsnitt till :)

2 kommentarer:

  1. Efter Gossip rekommenderar jag dig att ladda hem Prison break :) bästa serien i världshistorien./Emelie

    SvaraRadera
  2. Ja då får jag ligga i, den har väl gått ganska många säsonger nu.

    SvaraRadera