söndag 14 december 2008

Spotify


Så, nu har jag haft spotify i två veckor och det är dags för en utvärdering. Tja, vad kan jag säga? I love it!

Så mycket sköna låtar så man blir alldeles matt. Just nu rullar en ihop plockad lista med sköna oldies som jag aldrig hade kommit på att leta efter annars. Idag räddade den också adventsfirandet hos en kompis som inte hade några jullåtar. Kan tänka mig att det blir ett bra tillskott till nyårsfesten också.
By the way...jag har en inbjudan att ge till någon...

2 kommentarer:

  1. Hur får man inbjudningar att ge bort? Får alla det när man väl blir medlem? Tack för senast förresten! Jag var så mätt när jag kom hem. Och sen kändes det som ett hål i magen på morgonen dan efter. :)

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte hur man får dom. När jag loggade in en dag stog det att jag hade två stycken inbjudningar.

    Tack själv. Det var urmysigt!

    SvaraRadera