torsdag 25 december 2008

Dags för lite jul uppdatering

Jag kan ju börja med att säga att det känns som värsta lyxen att få vara ledig så här länge! Det blir ju inte sämre av att Moa helt plötsligt börjat sova till kl. 9.00 på mornarna heller.

Julen avlöpte smärtfritt. Det blev en hel del åkande men det är jag ju van vid och det skulle nog bli lite långtråkigt att vara på samma ställe hela julafton. Några julklappar blev det också, bl.a. ett par skidglasögon som ska inhandlas med pappa under veckan, presentkort hos en naprapat av mamma, duntofflor, sängkläder och lite annat smått och gott.

Eftersom vi inte köper julklappar åt varandra utan bara spelar julklappsspelet så köpte jag bara några smågrejer till pappa och mamma. Det var egentligen bara Moa som fick av mig. Ganska skönt faktiskt då jag den 23:e gick runt på stan för att hitta det jag ville ha.

Moa testar nya Hello Kitty pusslet

Selma är en hejjare på att öppna paket, hon vill helst öppna allihopa...själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar