onsdag 30 september 2009

Morgonträning


Idag var det morgonträning på schemat. Eftersom Audin är på verkstaden så tog jag en rask promenad till gymmet och sen vidare till tåget. Skönt när allt ligger nära.

Jag körde utfall och benböj vilket kommer resultera i en något lustig gångstil i morgon. Bara för min egen skull, så jag kommer ihåg, körde jag benböj med 35 kg och utfall med 25 kg. Axelträningen straffades jag för redan när jag kom till jobbet och inte kunde lyfta tekoppen mer än 2 cm över skrivbordet. Det ser verkligen gott ut men problemet att föra koppen till munnen kvarstår...

Nu börjar jag bli riktigt sugen på en rejäl vinter med snö och skidåkning. Förra året var ju Franska alperna på schemat men blev istället Thailändska stränder. Får se vad det blir i år men en vecka i Sverige kanske kan hinnas med. NY resan hamnar ju lite mitt i sådär så runt nyår kan vi kanske klämma in lite skidåkning. Sen kan man nog räkna med en eller två helger i Kungsberget också. någon som vill med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar