fredag 27 februari 2009

Ipoden är laddad!

Nu har mitt resesällskap åkt iväg till varmare breddgrader och senaste sms:et meddelade dom att dom var på Phi-phi. Dagarna segar sig fram men snart är det min tur att joina dom.

Moa fick ta med sig min ipod som jag lagt in ett gäng filmer på. Attans vad bra bild det blev fast skärmen är så liten. Hon kommer nog ha fullt upp med Robin Hood, Askungen, Den lilla sjöjungfrun, Snövit, Pongo och Madagaskar. Allt för att gör långa tråkiga flygningar lite mer intressanta.

Igår köpte jag en ny lite större väska som passar till handbagaget... Majsan undrade hur jag nu hade tänkt då det inte är direkt smart att handla väskor INNAN man åker till Thailand, men men.

Nedräkningen är i full gång iaf, nu bara 4 dagar kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar