fredag 16 oktober 2009

Okej, så här är det

Det är mycket nu. Särskilt på jobbet, och det är där jag tidigare bloggat. Så bloggen hamnar efter. Tråkigt men sant. Dessutom vill jag ju alltid ha med bilder i inläggen och dom ligger i kameran, så då måste jag lägga in dom i datorn, gå igenom dom, redigera dom och publicera dom. Då blir det så jobbigt så då händer ingenting i stället.

Telefonen funkar ju att blogga i från men helt ärligt är jag ganska besviken på kameran som skulle vara sååå bra. Det mesta blir mörkt och suddigt.

Well well, eftersom det är min blogg får jag bestämma när den ska uppdateras vilket gör att jag slipper dåligt samvete. Najs va!

Nästan så jag skulle rekommendera alla att skaffa en blogg man inte uppdaterar bara för att få känna lite makt...över någonting...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar