måndag 17 augusti 2009

Ego


  • jag har spelat fotboll i Norsborgs flickfotboll
  • jag har varit medryttare på Barabass, Chateau och Ludde
  • jag gör goda scones
  • jag är urkass på att dammsuga
  • jag har tävlat 1.15 hoppning
  • jag har åkt skidor sen jag var 3 år
  • jag har nästan alltid vitlök i maten jag lagar
  • jag har haft två sällskapshundar, Lina och Lukas
  • jag har aldrig varit i USA
  • jag gråter ofta när jag ser på tv, film eller läser böcker
  • jag tyckte det var riktigt ruskigt att föda barn
  • jag älskar att fotografera men är för lat för att lära mig alla inställningar
  • jag är lat (punkt)
  • jag har hållit på med webb sen gymnasiet
  • jag blir kort och gnällig när jag är stressad
  • jag har tränat fram en lydnadschampion
  • jag tycker inte speciellt mycket om frukt
  • jag har kvalité istället för kvantitet på mina vänner
  • jag kollar FB lite för ofta
  • jag håller hundkurser
  • jag är född och uppvuxen i Norsborg
  • jag kan vinka med mina lilltår
  • jag kollar aldrig på skräckfilmer
  • jag har varit i Thailand tre gånger och kommer säkert åka dit igen
  • jag gillar lakrits, gärna salt
  • jag äger 4 domännamn
  • jag ska springa tjejmilen
  • jag dricker minst tre koppar te om dagen
  • jag mår bra

Något mer ni undrar över?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar